5 Maj

Hejsan!

Ligger hemma i sängen med datorn på magen och pluggar. Håller på att skriva loggboken i iv-valet som ska vara inlämnad snart.
Känns som att jag pluggar hela tiden nu men det är skönt att få allting gjort.
Studenten börjar närma sig med stormsteg men det är fortfarande mycket att göra kvar.

Det jag har checkat av på min lilla lista den senaste veckan är.
- Rapport i PA inlämnad och klar.
- Loggbok i PA inlämnad för sista gången.
- Nationella Prov är jag klar med båda delarna.
- Prov i alternativ medicin är gjort.

Det jag har kvar att göra på min lista just nu är:
- Lämna in loggbok på IV-valet
- Skriva uppgift på iv-valet nästa fredag
- Folkhälsa prov nästa torsdag
- Fixa allt smått inför projekttorget som är nästa vecka (blir klar med allting imorgon)
- Denice och jag ska höja vårat arbete i alternativ medicin från VG till MVG nästa vecka
- Skriva klart min uppgift i etik och livsfrågor/samhällskunskap! Bråttom bråttom bråttom..


Det är inte mycket kvar nu. 1 prov och några små saker bara + uppgiften i etik och livsfrågor/samhällskunskap.
Men sen är allting slut. Allt jobbigt är gjort nu så de här små sakerna fixar vi hur lätt som helst.
Just det. Har en roman att läsa i svenska med men den lät bra så det är nog inga problem med det.

Nu ska jag fortsätta med loggboken så man blir klar med den någongång.
Ska ut och gå sen med.
Jisses måste skynda mig nu!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0