Följ mig även på twitter!

Nu kan ni även följa mig på twitter.
Ni som också har en twittersida, ta gärna med mig i eran follow-list så ska vi allt se till att ni kan se vad som händer och fötter i min värld dagligen utan att missa något!

http://twitter.com/#!/rebeccajuslin

Ska gå och lägga mig snart.
Trött efter en mycket bra dag faktiskt.
Frisören, sola, boka tid för nagelförlängning/förstärkning, minigolf, hem till Ellinor och spela med andra ord, äta jordgubbar, titta på desperata hemmafruar och big brother.

Godnatt mina kära vänner!



Här ser ni även fjädrarna i uppsatt hår.
Riktigt nöjd är jag!
Skulle inte sitta fel med en till eller två. Synd bara att det kostar så förbannat mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0