I walk the line

Varit ute och gått över 2 timmar. Dock stannade vi till lite inne i stan och såg när studenterna levde rövare och när LHC paddlade kanot nere vid stångån.
Ska ta en långdusch nu och fixa lite. Sen får vi se om jag pluggar lite till.

Ska dock inte ut och gå något mer idag för jag har köttsår på foten!
Men imorgon blir det långpromenad med S igen..

Nu ska ni få se på en riktig söt liten unge.
Stefans syster son som är hur gó som helst!
Jag minns så väl första gången jag såg honom. Så liten och söt..
Nu är han inte lika liten längre men fortfarande lika söt.
Om Jessica eller Henrik läser det här hoppas jag det är okej att jag tog kortet från din FB.



Sötare blivande 3 åring får man ju leta länge efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0