Ja jag är ledig fredag, lördag, söndag!

Nuuuuu är jag ledig!
Skönt ska det bli.

Skrev mitt absolut sista prov på gymnasietiden idag.
Hoppas det gick bra. Jag tror det för jag pluggade som en idiot igår.

Sen har vi haft projekttorg hela dagen ungefär. Eller förberedelse till skolan 12.40 då alla rullade in.
Det var ganska segt men roligt emellanåt!

Har fått hem mitt schema på mitt andra jobb i sommar.
Dööööö jag börjar 6.45 nästan varje dag. Är ju morgontröttaste människovalpen. Hur ska detta gå?
Jaja, jag får tänka på pengarna.
Fasen nu vill jag inte ta studenten. Sen måste man ju jobba såna tider jämt och ständigt.

Nu ska jag faktiskt ta tag i mitt rum och städa till det.
Sen blir det en promenad tror jag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0