JAG SPRAAAANG!

JAG SPRANG.
JAG SPRANG VERKLIGEN SJUKT MYCKET!
Är så stolt över mig själv. För jag hatar att springa. Och gör det verkligen inte onödan.
Nu har jag dock ont i huvudet och i benen. Men det är det värt för jäklar vad jag kämpade..

Kommer hem och upptäcker att min lärare har spelat in medelande på telefonen.
Alltså fy satan i helvetes jäkla skit.
Imorgon är jag ledig. Hela dagen! Tänkte ju ta en låååång sovmorgon.
Hur roligt är det då att jag har HELA mappen med ALLA mina arbeten, prov, inlämningar som jag gjort i Svenska B hemma. Betygen sätts imorgon. Läraren måste ha mappen innan klockan 10.
FUCK FÖR MIN SOVMORGON!
Snopp i bröd alltså. Blir så sur på mig själv!

Sätter mig i sängen efter det och ska dricka lite ramlösa som jag fick med från picknickorgen.
Vad gör jag då. Spiller ut halva drickan på golvet och i sängen.
Ååååh. Det går inte bra för mig just nu.

Så jag tar en dusch sen bb och går och lägger mig!
Godnatt. Men ni, jag sprang ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0