Minus

Det går inte bra nu.
Vet seriöst inte riktigt hur jag ska överleva denna månad.

Har 120 :- på mitt kort nu.
Ska köpa godis till det där jäkla projekttorget imorgon. Dock delar jag och denice på det.
Jag säger att vi inte behöver köpa så mycket. Hon envisas med 1 kg. Aldrig, jag har inte råd!!
Jag får bara 1050 :- /mån. Man kommer inte långt på det.

Sen ska jag till Stockholm på onsdag. Fint Rebecca!
Och sen ska jag betala bella 230 :- för balbiljett och blodomloppet. Dock har pappa lovat att han kan göra det så länge. Gissa om jag längtar tills jag börjar jobba?

Fuck jag står seriöst inte ut med att ha det såhär varje jäkla måndad!
Just det. Fick hem VR räkningen på 310 :- med..

Det går som sagt inte bra just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0