Mycket kvar att köpa dock

Snart färdig i skolan men allt som ska fixas och köpas innan studenten är långt i från klart!
- Vill slänga i en till hårfärg innan studenten ihop om att det ska få en röda nyans ändå
- Pappa erbjöd mig att fixa min naglar innan studenten. Kan inte förlänga så långt pga jobbet men vill stärka dem och förlänga pyttepytte sen fransk manikyr på det.
- Måste betala studentskivan senast på torsdag
- Måste köpa nya foundation och puder & ögonskugga
- Betala allting till studenten dvs. studentmiddag och allt till flaket
- Köpa lösögonfransar

Nu ska jag måla naglarna, äta lite mat sen gå ut och gå med Elias och möta Stefan.
Puss

Men vågar jag mig verkligen på att impulsköpa en hårfärg och lägga i?
Äsch det gör vi nog. Elli, på fredag måste jag köpa hårfärg med!
Det kan ju inte bli allt annat än fel och då får vi köpa ny :)



Hon har sjukt fint hår. Dock vill jag inte ha sådär ljust!
Mycket bekymmer men någongång ska det väl bli bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0