Orkar inte mer det mer. Måste ta bort den!

Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen.
Jag har inte min blogg för att folk ska läsa den och jag ska få mer besökare utan för att jag ska skriva ut vad jag tänker och känner.
Så nu kommer det ett sånt där onödigt inlägg igen..

Jag måste verkligen ta ut sin p-stav.
Min hormoner spökar till tusen när jag har mens.
Antingen är jag arg och tjafsar om allt i en vecka eller mer. Eller så ligger jag och gråter varje dag i en vecka eller mer.
Den här gången verkar det vara det sist nämna.
Det är så påfrestande på psyket. Jag mår så psykiskt dåligt av att ligga och gråta i en vecka.
Och då ska jag veta att det här är den första dagen av alla som kommer komma i veckan.
Fan jag orkar inte detta. Jag gör verkligen inte. P-staven tar död på min kropp eller på mitt humör lättare sagt.
Är inte lätt det här. Vet inte hur jag ska göra. Vad ska jag ta istället? P-piller klarar jag inte av att ta då jag försökt det förut och jag tar de inte och då slutar det illa. Vad kan jag annars mer ta? P-ring ville inte min läkare ge mig då han trodde att jag skulle glömma de också. Är ju som en djungel detta. Får spåra vidare på det.

Nu ska jag väl gråta och saknar lite till tills jag somnar.
Men det jag gråter över tänker jag på varje dag. Men nu släpper det liksom. Orkar inte hålla det inom mig längre. Orkar inte kämpa emot så kroppen släpper det automatiskt.
Och det är verkligen inte roligt. Mår som en påse skit :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0