Så blev min kväll till slut!

Blev en hemmakväll ändå!
Var ute och gick med min kära mamma förut. 
Så stannade hon förbi utanför hemmakväll helt plötsligt och ser ingemar stenmark på löpsedeln i bara badbyxor. 
Slänger ut sig kommentaren: 
"titta sexpack, vilken kropp!" 
hahahah har nog inte skrattat så mycket på länge. Lilla mamma kan inte säga så :) 

Ligger i sängen under täcket och tittar på big brother för tillfället. 
Kommer nog somna ganska snabbt idag. 
Imorgon ska jag till frissören klockan 11.30 och sätta i extensionen. 

Sen ska jag hem och sola med min nya olja om det är fint väder. 
Och sist men inte minst åka iväg och prata med tjejen som förhoppningsvis ska fixa mina naglar. 

Just det, ska tvätta med. 
Nu börjar bb. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0