Sämsta & Bästa

Bläää jag har fått husdjur i mitt rum.
Skulle inte direkt kalla det för husdjur men myror är det!
Har dödat ett ex antal nu på någon timma.
Imorgon kommer mamma hem med myrdosor och då jävlar ska de dö!
Inte så konstigt att jag fick de iofs då jag har mitt rum i källaren men ändå..

Tänkte lägga upp dagens bästa och sämsta idag!

Dagens sämsta:
Vaknade imorse och trodde jag var ledig men så var det ju inte!
Ingen bra dagens sämsta men kommer inte riktigt på något för tillfället.
hm, myrorna i rummet? Att jag är sjukt trött? Att jag känner på mig att jag kommer få PMS snart?
Eller att vårat lakan i matsalen är ett bland de fulaste?
haha nä skämt och sido..


Dagens bästa:
Hittade min sjukvårdsbok så nu slipper jag betala pengar till skolan för att den var borta.
Tack gode gud för att den kom fram precis i tid med!
Dock låg den på översta hyllan i min garderob men det behöver vi ju inte säga till någon :)

Måste även skryta lite om min och Denice rapport (slutprodukten) i PA.
Våran handledare sa till både mig och Denice att det var den bästa och snyggaste rapport hon hade fått in på alla år. Det tackar vi för!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0