Shoppaaaaa!

Sådär ja. Hem kommen från stan igen.
Köpte lite saker trots allt.
Hårfärg
Hörlurar
Foundation
två par solglassögon
bikini

Hade sån tur att jag mötte min käka syster på stan med.
Så hon är på väg hem hit nu och ska färga mitt hår.
Förstår inte det roliga med det? Men hon ska ju bli frisör nu så det kan ju vara bra att träna :)

Sen sticker vi raka vägen till folkungavallen och springer/går blodomloppet.
Ser ut som att det blir trädgårn ikväll med trevligt folk. Om inte klockan blir allt för mycket.

Kan lägga upp lite kort sen på vad jag köpte och även hårfärgen.
Nu gäller det. Slänger i röd färg i skallen och ser hur det blir.
Haha berättade för Stefan igår att jag skulle färga håret rött och sen göra fjäder extensions.
Hans kommentar "ska du bli indian?"
ja så kan man ju också se på saken ;)

Puss

Det var föresten sjukt längesen jag kunde gå på stan en eftermiddag och shoppa.
Jag saknar det. Så är det när man blir fattig efter att ha betalat en jäkla iphone som kostar skjortan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0