Skulle publicerats igår!

Hade nyss skrivit ett inlägg men det försvann!

Har haft en mysig helg i grebo.
Igår grillade vi och idag fixade vi med lite utemöbler. Som slipade och senare ska grundas sen målas vita.

När jag kom hem tog jag och mamma en promenad med våra nya skor. Fick även med oss lilla Elias. Han sov så gott i vagnen hela tiden.

Vaknade imorse till ett mms som gjorde min dag.
Sara har fått en supersöt liten son.
All lycka till er!

Bebisar överallt. Inte konstigt att man själv blir sugen. Men det får vänta ett tag... Tyvärr!

Nu ska jag platta mitt nyfärgade hår som förövrigt inte blev alls som jag ville så får färga mer någon annan dag.
Sen är det big brother och imorgon skola.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0