Snö

Precis som jag sa så spenderade jag hela eftermiddagen i sängen under mitt sköna duntäcke.
Tittade ut och då haglade det.
När mamma kommer in i mitt rum ber hon mig titta ut igen.
Då snöade det.
Herregud det är maj. Jäkla maj som är vår/sommarmånad.
Spyr på snö nu!

Därför är jag skapligt sugen på att köpa mig en sista minuten resa.
Speciellt när jag är inne och tittar och hittar vissa under 1000 kronor.
Men det blir inget. Får istället stanna hemma i kalla Sverige och försöka vara glad!

Var och hämtade mitt paket från H&M förut.
jisses vad jag älskar att shoppa.
Härligt härligt men farligt farligt!
Linnet som jag beställde passade bra, vilket jag var orolig över innan. Skorna vet i fasen. Känns så stora. Men det är väl bara lägga i en sula eller något. Passar att ha på dagarna till skolan och så. Vanliga enkla tygskor går alltid åt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0