Studentpresent

Klockan är 23.15 och jag har precis skrivit klart en grej i PA som jag ska skicka in imorgon till läraren!
Samtidigt funderar jag över morgondagens promenad. Jag ska gå imorgon med. Det måste jag annars mår jag inte bra i huvudet. Samvetet att jag inte går är inte okej :)

Men det bästa utav det bästaste.
Lars berättade för mig för några dagar sen att jag ska få min studentpresent av honom tidigare.
Jag ska få ett par Reebok easyton. Som jag längtat.
Längtar ihjäl mig efter de skorna men har inte råd med dem själv.
Så i helgen kanske rullar mamma och jag in mot staden och prova ut skor.

Tack så jättejättejättejättemycket!
När jag fått hem mina nya skor så ska jag gå. Hela tiden. Ska gå och gå och gå!
Hoppas de är så sköna som alla säger.

Nu ska jag sova, blev visst mycket bloggande idag men så kan det vara ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0