Uppgiften är klar, äntligen!!!

Jag är klar med Etik och livsfrågor & samhällskunskaps uppgiften.
Den är sjukt försenad och jag har skjutit upp den jättelänge.
Men nu är den klar. Och jag lovade att den skulle vara klar tills på måndag.
Gud så underbart. Nu kan studenten komma vilken dag den vill!
Äntligen är jag klar med arbetet!

Har varit så orolig att mitt betyg i etik och livskunskap ska sjunkas ner till G bara för den här jäkla uppgiften.
Men har pratat med läraren. Det gör det inte. Eftersom jag har haft VG på allting annat och varit på nästan alla lektioner. I såfall skulle jag få en liten till uppgift att kompletera med. Men som hon sa "jag vet att du skulle klara VG nivån på den så vi fårse hur det blir med det".

Underbart.
Nu ska jag ner till tvättstugan och plocka ordning sen ta lite rabarberpaj med vaniljsås och sätta mig i solen en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0